T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KARAMAN / MERKEZ - Karaman Hafız İmam Hatip Ortaokulu

2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR

T.C.

KARAMAN VALİLİĞİ

Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Karaman Hafız İmam Hatip Ortaokulu

 

2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR.

 

 

 

 

 

 

 

a)      İşin Niteliği ve Yeri:

Okulumuz Karaman Hafız İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanacak öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve 30.05.2018 tarih ve 10581842 sayılı Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.

 

b)     Şartname ve Eklerinin Alınabileceği Yerler ve Şartları:

Taşıma için hazırlanan şartname ve ekleri Karaman Hafız İmam Hatip Ortaokulu Müdürlüğümüzden 18/08/2025-22/08/2025 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde alınabilir.

 

c)      Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati:

Karaman Hafız İmam Hatip Ortaokulu Öğretmenler Odası- 25/08/2025-14:00

 

d)     Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

e) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

f) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.

g) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

h) İlgili yönetmeliğin 9. Maddesinde belirtilen belgeler ise sözleşme imzalamada taşımacıdan istenecektir.

 

Evrakların Komisyona Teslimi

    (1) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

    (2) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

                                                                                                            14/08/2025



TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU

     

a) Adresi

:

Cumhuriyet Mahallesi 664. Sokak No 14 Merkez/KARAMAN

b) Telefon ve faks numarası

:

( 338) 213 55 77

c) Elektronik Posta Adresi

:

763760@meb.k12.tr

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 14.08.2025 - Güncelleme: 14.08.2025 09:33 - Görüntülenme: 41
  Beğen | 0  kişi beğendi